Privatumo politika
Atnaujinta: 2023 m. liepos 5 d.
Bendrieji nuostatai
UAB „Dolores Dei“ (toliau – Įmonė, mes) yra asmens duomenų valdytoja, kuri užtikrina, kad asmens duomenys Įmonėje būtų tvarkomi laikantis duomenų valdytojams taikomų asmens duomenų apsaugos reikalavimų.
Šioje privatumo politikoje (toliau – Privatumo politika) mes aprašome, kaip renkame, naudojame, ir kitais būdais tvarkome Įmonės klientų, Įmonės interneto svetainės (toliau – Svetainės) lankytojų ir kitų asmenų (toliau – Jūs) asmens duomenis, kokius asmens duomenis tvarkome, kaip juos gauname, kokiais tikslais juos naudojame, kam perduodame, kaip užtikriname veiksmingą Jūsų, kaip duomenų subjektų, teisių įgyvendinimą.
Privatumo politika parengta vadovaujantis šiais teisės aktais:
- 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – BDAR);
- Lietuvos Respublikos asmens teisinės apsaugos įstatymu (toliau – ADTAĮ).
- Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymu (toliau – ERĮ).
Tvarkydama asmens duomenis Įmonė vadovaujasi BDAR, ADTAĮ, ERĮ, taip pat kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą, įtvirtintais reikalavimais.
1. Informacija apie Įmonę:
UAB „Dolores Dei”
Juridinio asmens kodas: 305809642
Adresas: Sportininkų g. 17-40, Klaipėda
Adresas korespondencijai: Smolensko g. 6, LT-03201, Vilnius El. paštas: info@sunkumuklinika.lt
Svetainė: https://sunkumuklinika.lt/
2. Asmens duomenų tvarkymo principai
Tvarkydami Jūsų asmens duomenis, mes vadovaujamės žemiau nurodytais principais:
– Teisėtumo, sąžiningumo ir skaidrumo principas, kuris reiškia, kad asmens duomenys Jūsų atžvilgiu tvarkomi teisėtai, sąžiningai ir skaidriai.
– Tikslo apribojimo principas, kuris reiškia, kad Jūsų asmens duomenys renkami nustatytais, aiškiai apibrėžtais ir teisėtais tikslais ir negali būti toliau tvarkomi su šiais tikslais nesuderinamais būdais.
– Duomenų kiekio mažinimo principas, kuris reiškia, kad Jūsų asmens duomenys turi būti adekvatūs, tinkami ir tik tokie, kurių reikia siekiant tikslų, dėl kurių jie yra tvarkomi.
– Tikslumo principas, kuris reiškia, kad Jūsų asmens duomenys turi būti tikslūs ir, prireikus, atnaujinami. Turi būti imamasi visų pagrįstų priemonių užtikrinti, jog asmens duomenys, kurie nėra tikslūs, atsižvelgiant į jų tvarkymo tikslus, būtų nedelsiant ištrinami arba ištaisomi.
– Saugojimo trukmės apribojimo principas, kuris reiškia, kad asmens duomenys turi būti laikomi tokia forma, kad Jūsų tapatybę būtų galima nustatyti ne ilgiau, nei būtina tais tikslais, kuriais asmens duomens yra tvarkomi.
– Vientisumo ir konfidencialumo principas, kuris reiškia, kad asmens duomenys tvarkomi taikant tinkamas technines ar organizacines priemones taip, kad būtų užtikrintas tinkamas asmens duomenų saugumas, įskaitant apsaugą nuo duomenų tvarkymo be leidimo ar neteisėto duomenų tvarkymo, netyčinio praradimo, sunaikinimo ar sugadinimo.
3. Kokią informaciją apie Jus renkame, kokiais tikslais ir kokiu teisiniu pagrindu?
Žemiau pateikiame informaciją apie tvarkomus Asmens duomenis, tvarkymo tikslus ir teisinius pagrindus:
Tikslas | Teisinis pagrindas | Asmens duomenų kategorijos |
Konsultacijos rezervacija (per svetainę, elektroniniu paštu, telefonu) bei tokio vizito administravimas |
|
|
Paslaugų teikimas |
|
|
Atsakymo pateikimas, kai susisiekiate su mumis per mūsų Svetainę ar kitas komunikacijos priemones, taip pat kitais atvejais, kai komunikuojate su mumis |
|
|
Tiesioginės rinkodaros vykdymas |
|
|
Svetainės funkcionalumo užtikrinimas
|
|
*Atkreipkite dėmesį, kad tokia informacija, kuri renkama pasyviai naudojant įvairias technologijas, negali būti naudojama konkrečiai identifikuoti Jus. Ši Svetainė gali naudoti tokią informaciją ir susieti ją su kita informacija, kad galėtų stebėti, pavyzdžiui, bendrą Svetainės lankytojų skaičių, lankytojų skaičių kiekviename Svetainės puslapyje ir pan. |
Įmonės teisių ir interesų gynimas |
|
|
Skubios medicininės pagalbos suteikimas
|
|
|
4. Kaip Jūsų asmens duomenys tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais?
Tiesioginė rinkodara – tai veikla, kurios tikslas paštu, telefonu arba kitokiu tiesioginiu būdu siūlyti asmenims prekes ar paslaugas ir (arba) teirautis jų nuomonės dėl siūlomų prekių ar paslaugų (ADTAĮ 2 str. 1 d.).
Informuojame, kad Jums sutikus su Asmens duomenų tvarkymu tiesioginės rinkodaros tikslais, Įmonė gali naudoti Jūsų el. pašto adresą teikti Jums skirtus pasiūlymus, naujienas apie teikiamas paslaugas, informaciją apie vykstančius renginius, akcijas ar kitą informaciją, taip pat teirautis Jūsų nuomonės apie teikiamas paslaugas.
Įmonė suteikia Jums aiškią, nemokamą ir lengvai įgyvendinamą galimybę bet kuriuo metu neduoti savo sutikimo arba atšaukti Jūsų duotą sutikimą siųsti mūsų pasiūlymus. Kiekviename el. paštu atsiųstame pranešime nurodysime, kad turite teisę nesutikti, kad būtų tvarkomi Asmens duomenys, arba atsisakyti iš mūsų gauti tokius pranešimus. Jūs turite teisę atsisakyti gauti pranešimus iš mūsų, paspaudę atitinkamą nuorodą kiekviename elektroninio pašto pranešime.
5. Ar privalote mums pateikti Asmens duomenis?
Informuojame, kad norėdami registruotis konsultacijai Svetainėje, gauti mūsų paslaugas ar susisiekti su mumis, Jūs turite mums pateikti aukščiau nurodytus Asmens duomenis (žr. šios Politikos 3 skyrių).
Jūs galite pasirinkti, ar sutikti su Asmens duomenų tvarkymu tiesioginės rinkodaros tikslais, tačiau jei pageidausite gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus, turite sutikti pateikti nurodytus Asmens duomenis.
6. Iš kur gauname Jūsų asmens duomenis?
Asmens duomenis gauname tiesiogiai iš Jūsų, t. y. Jums registruojantis konsultacijai Svetainėje, taip pat Jums kreipiantis tiesiogiai į mus komunikacijos priemonėmis ir/ar naudojantis mūsų paslaugomis.
Mes galime rinkti Asmens duomenis, kai juos mums pateikia trečioji šalis, kuri yra susijusi su Jumis arba su mumis bendrauja. Taip pat asmens duomenis galime gauti iš e-sveikatos sistemos tik tiek kiek reikia konkrečioms Jūsų prašomoms paslaugoms suteikti.
7. Kam teikiame Jūsų asmens duomenis?
Asmens duomenys gali būti teikiami šioms duomenų gavėjų kategorijoms:
- Paslaugų teikėjai
Asmens duomenų tvarkymui Įmonė turi teisę pasitelkti duomenų tvarkytojus, kurie tvarko duomenis Įmonės vardu, pvz., debesijos, serverių nuomos ir susijusias paslaugas teikiančios įmonės, el. pašto ar kitų informacinių technologijų infrastruktūrų paslaugas teikiančioms įmonėms, kurios saugotų Jūsų asmens duomenis, taip pat IT ūkio priežiūrą atliekančios įmonės, rinkodaros paslaugas teikiančios įmonės, kurios gali turėti prieigą prie Jūsų asmens duomenų. Tokie duomenų tvarkytojai veikia tik pagal Įmonės nurodymus ir teisės aktų reikalavimus.
- Kiti asmenys, su kuriais ketiname sudaryti ar esame sudarę sutartį (-is)
Jūsų Asmens duomenys taip pat gali būti perduoti asmenims, su kuriais esame sudarę sutartis, kaip pavyzdžiui, teisės, finansų, mokesčių, buhalterinės apskaitos patarėjai ir pan.
- Verslo perdavimas
Vystydami savo verslą galime parduoti ar įsigyti verslą ar turtą. Įmonės pardavimo, susijungimo, reorganizavimo, likvidavimo ar panašaus įvykio atveju Asmens duomenys gali būti parduodamo turto dalis.
- Įstatymų reikalavimai arba ginant savo teises ir interesus
Mes galime atskleisti Jūsų Asmens duomenis teisės aktų nustatytais atvejais – valdžios įstaigoms ir institucijoms arba kitiems subjektams, kaip pavyzdžiui skolų išieškojimo bendrovėms ar antstoliams, kai giname savo teises.
Įmonė Jūsų Asmens duomenų neperduoda į trečiąsias valstybes ar tarptautines organizacijas, t. y. už Europos Sąjungos ar Europos ekonominės erdvės ribų, išskyrus atvejus, kai tai ją įpareigoja atlikti teisės aktai ar teismai, arba tai būtina vienu iš šioje Politikoje nurodytų tikslų įgyvendinimui.
Jei Jūsų asmens duomenys bus perduoti už Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės ribų, imsimės būtinų priemonių užtikrinti, kad Jūsų duomenys būtų tvarkomi saugiai ir laikantis šios Privatumo politikos, ir užtikrinsime, kad jie būtų apsaugoti ir perduoti laikantis Asmens duomenų apsaugai taikomų teisinių reikalavimų. Tai galima padaryti įvairiais būdais, pavyzdžiui:
- Šalis, į kurią siunčiame asmens duomenis, teritorija arba vienas ar keli nurodyti sektoriai toje trečiojoje šalyje, yra patvirtinti Europos Komisijos, kaip turintys pakankamą duomenų apsaugos lygį;
- Gavėjas pasirašė arba paslaugų teikimo sutarties sąlygose yra Europos Komisijos patvirtintų standartinių duomenų apsaugos sąlygos;
- Gautas specialus priežiūros institucijos leidimas.
Mes galime perduoti Asmens duomenis trečiajai šaliai imdamiesi kitų priemonių, jei ji užtikrina tinkamas apsaugos priemones, kaip nurodyta BDAR.
8. Kiek laiko saugome Jūsų asmens duomenis?
Mes Jūsų asmens duomenis saugosime tol, kol jų prireiks tikslams, kuriems buvo renkami ir tvarkomi, bet ne ilgiau, nei to reikalauja taikytini įstatymai ir kiti teisės aktai.
Sutarties sudarymui ir įgyvendinimui pateiktus asmens duomenis Įmonė saugo visą sutarties įvykdymo laikotarpį, bet ne ilgiau kaip 10 metų, skaičiuojant nuo sutarties įvykdymo momento;
Duomenų subjekto sutikimas dėl naujienlaiškio gavimo bus saugomas visą laikotarpį, kol galios sutikimas ir dar pagrįstą laikotarpį po sutikimo atšaukimo.
Kiti duomenys bendrovės saugomi ne trumpiau nei LR teisės aktuose nustatytu saugojimo laikotarpiu ar tiek, kiek juos saugoti reikalinga siekiant įvykdyti LR teisės aktuose nustatytas prievoles, tame tarpe susijusias su dokumentų saugojimu, ar siekiat teisėtų bendrovės ar trečiųjų asmenų interesų arba tiek, kiek yra reikalinga tikslams, kuriems tvarkyti tokie asmens duomenys buvo surinkti.
Taip pat informuojame, kad tam tikrais atvejais Jūsų Asmens duomenys gali būti saugomi ilgiau:
- Jei būtina, kad Įmonė galėtų apsiginti nuo reikalavimų, pretenzijų ar ieškinių ir įgyvendinti savo teises;
- Asmens duomenys būtini tinkamam ginčo, skundo išsprendimui;
- Gaunamas prašymas susipažinti su savo Asmens duomenimis ir būtinas ilgesnis laikas šio prašymo nagrinėjimui nei nustatytas tokių Asmens duomenų saugojimo terminas;
- Esant kitiems teisės aktuose numatytiems pagrindams.
Įmonė deda visas protingas pastangas, kad Asmens duomenys aukščiau nurodytais laikotarpiais būtų apsaugoti. Suėjus Asmens duomenų saugojimo terminui, Įmonė sunaikina Jūsų Asmens duomenis.
9. Jūsų kaip duomenų subjektų teisės
Vadovaujantis BDAR, jūs turite šias teises:
- Teisę gauti informaciją apie duomenų tvarkymą;
- Teisę susipažinti su savo Asmens duomenimis, įskaitant teisę į Asmens duomenų kopiją;
- Teisę reikalauti ištaisyti savo Asmens duomenis, jeigu jie yra netikslūs;
- Teisę reikalauti ištrinti savo Asmens duomenis („teisė būti pamirštam“);
- Teisę reikalauti apriboti savo Asmens duomenų tvarkymą;
- Teisę į duomenų perkeliamumą;
- Teisę atšaukti savo duotą sutikimą;
- Teisę nesutikti su duomenų tvarkymu.
Informuojame, kad nesutikdami su Įmonės sprendimu, priimtu dėl Jūsų pateikto prašymo, susijusio su Jūsų, kaip duomenų subjekto teisių įgyvendinimu, Jūs turite teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (daugiau informacijos https://vdai.lrv.lt/lt/atmintines/atmintine-asmenims-ketinantiems-kreiptis-i-valstybine-duomenu-apsaugos-inspekcija-del-skundo-pateikimo/kaip-kreiptis-i-inspekcija ).
Kad galėtumėte įgyvendinti aukščiau paminėtas teises, turite pateikti mums prašymą raštu ir tokiu būdu, kuriuo galėtume Jus identifikuoti, t. y. patvirtinant savo tapatybę. Prašymai dėl BDAR teisių įgyvendinimo, nesant galimybės nustatyti prašymą teikiančio asmens tapatybę, Įmonėje nėra nagrinėjami.
Jūs taip pat turite teisę bet kuriuo metu atšaukti savo sutikimą (jei tokį davėte) tvarkyti Jūsų asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslais. Savo sutikimą galite bet kada atsiimti, pateikdami laisvos formos prašymą el. laišku adresu info@sunkumuklinika.lt. Sutikimo atšaukimas neturi įtakos tvarkymo, pagrįsto sutikimu iki jo atsiėmimo, teisėtumui.
Jūsų prašymai, susiję su duomenų subjektų teisių įgyvendinimu, nagrinėjami ne ilgiau kaip 1 (vieną) mėnesį. Atsižvelgiant į prašymo sudėtingumą ir gautų prašymų skaičių šis laikotarpis Įmonės gali būti pratęstas 2 (dviem) mėnesiams.
Reikalavimai prašymui, kai jie teikiami raštu:
- Prašymas turi būti įskaitomas;
- Prašymas turi būti pasirašytas;
- Prašyme turi būti nurodytas Jūsų vardas, pavardė, gyvenamoji vieta, kontaktinė informacija ryšiui palaikyti;
- Prašyme turi būti nurodyta, kokia teise norite pasinaudoti ir, kai taikoma, tokį prašymą pagrindžiantys argumentai ar dokumentai;
- Jei prašymą Jūsų vardu teikia atstovas, prašyme turi būti nurodyti ne tik aukščiau nurodyti duomenys, bet taip pat Jūsų atstovo jo vardas, pavardė, gyvenamoji vieta, kontaktinė informacija ryšiui
Teikiant prašymą per atstovą, prie prašymo turi būti papildomai pateikiamas atstovavimą patvirtinantis dokumentas ar jo kopija, patvirtinta teisės aktų nustatyta tvarka.
10. Slapukų politika
Informuojame, jog mūsų Svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies) – maži failai, kurie perkeliami į Jūsų kompiuterio ar kito įrenginio slapukų rinkmeną per interneto naršyklę. Jie leidžia Svetainės ar Įmonės sistemoms atpažinti kliento naršyklę, užfiksuoti ir prisiminti tam tikrą informaciją.
Norėdami gauti daugiau informacijos apie tai, kaip valdyti slapukų ir naršyklės nustatymus arba kaip ištrinti slapukus, skaitykite mūsų Svetainėje esančią slapukų politiką.
11. Kontaktinė informacija
Visus su Jūsų duomenų apsauga susijusius prašymus prašome pateikti:
- paštu info@sunkumuklinika.lt;
- Paštu adresu: Smolensko 6, LT-03201, Vilnius
12. Pakeitimai
Įmonė turi teisę pakeisti ar papildyti šios Privatumo politikos sąlygas. Apie pakeitimus Įmonė praneša Svetainėje.
Patariame periodiškai peržiūrėti šią Privatumo politiką dėl įvykusių pakeitimų. Ši Privatumo politika paskutinį kartą buvo atnaujinta viršuje nurodytą dieną. Jei toliau naudojatės Svetaine po bet kokių šios Privatumo politikos pakeitimų ar pataisymų, laikoma, kad sutinkate su tokios patikslintos Privatumo politikos sąlygomis.
Kontaktai
I-V 7-21 val.
UAB Dolores Dei
305809642
LT767300010168326474
Swedbank