Taisyklės ir ataskaitos

Atsiskaitymas už paslaugas

Atsiskaitymui sąskaitos siunčiamos el. paštu per invoice123 (saskaita123) sistemą:

  • Fiziniams asmenims: du kartus per mėnesį – už mėnesio 1–15 d. laikotarpį ir už laikotarpį nuo mėnesio 16 iki paskutinės dienos*.
  • Įmonėms: kartą per mėnesį – paskutinę dieną.

*Išskyrus atvejus, kai sutartas kitas atsiskaitymo būdas / laikas.

Vėluojant 7 dienas atsiskaityti už buvusį laikotarpį, prie naujos sąskaitos pridedamas 10 eurų vėlavimo mokestis.

Gerbkime vieni kitų laiką

  • Vizitą nemokamai galima atšaukti likus ne mažiau nei 24 valandoms iki susitikimo laiko.
  • Atšaukus vėliau – mokama 50 proc. paslaugos kainos.
  • Neatšaukus ir neatvykus arba pranešus, kai lieka 6 valandos ir mažiau – mokama pilna paslaugos kaina.
  • Norint perkelti susitikimą į kitą laiką, kai yra likę mažiau nei 24 val. iki numatytojo, teks pirmiausiai atšaukti susitikimą (mokant 50 proc. paslaugos kainos) ir registruotis iš naujo.

Dokumentai susipažinimui

Kontaktai

+370 614 29286
Smolensko g. 6, Vilnius
I-V 7-21 val.
Rekvizitai
UAB Dolores Dei
305809642
LT767300010168326474
Swedbank